29
2018Reservem els llibres i la resta de material didàctic
Com cada any, abans de marxar de vacances convé fer les comandes del material didàctic que necessitarem per l’any que ve. Les famílies sòcies de l’AMPA poden fer la comanda i adquirir el material amb descompte a través d’una plataforma digital.
Us expliquem com funciona:
Com sé què he de comprar?
A la carta que us vam donar l’últim dia de curs hi trobareu la llista de material que necessitaran els vostres fills filles el curs que ve. Aquestes llistes les trobareu també a l’apartat de Documents de la web de l’AMPA (cliqueu aquí per a accedir-hi) i detallen tant els preus de cada un dels llibres com les quotes corresponents als projectes de socialització i de +Música.
Com faig la comanda?
La pots fer ara mateix, per internet. Clicant aquí i seguint les següents instruccions:
1) A la columna de l’esquerra de la pàgina, escriu el següent codi: balta1819 i clica el botó ‘Enviar’
2) Omple el formulari, seleccionant en cada cas l’opció que pertoqui. Si teniu més d’un fill o filla, cal fer les reserves per separat, una després de l’altra.
3) S’ha de fer el pagament en el moment de fer la reserva. El pots fer amb targeta de crèdit; per transferència al número de compte que s’indica a la plataforma (ES70 0081 1666 1000 0108 1612); o bé pel caixer del Banc de Sabadell, a patir de l’opció de ‘pagament a tercers’ amb el codi 130700. En els dos últims casos cal indicar el nom de l’alumne/a i el curs.
4) Un cop feta la comanda rebràs un correu-e a l’adreça que hagis indicat amb el resum de la reserva i l’import total.
Si vols assessorament per fer la comanda, pots venir al despatx de l’AMPA en l’horari d’atenció al públic que fem aquests dies (fins el 6 de juliol, de dilluns a divendres de 9 a 11h i els dijous també de 15 a 17h). No farem cap reserva que no estigui pagada prèviament; per tant et recomanem que vinguis al despatx havent fet la transferència abans. Sabràs l’import que has de pagar mirant les llistes que hem publicat a l’apartat de Documents.
I si tinc una beca?
L’AMPA farà la regularització amb les famílies becades.
Fins quan tinc temps per fer la reserva?
Fins el 15 de juliol. Les comandes que es facin més tard d’aquesta data es tramitaran segons exigències i tindran un increment de 5€ en l’import total per cobrir les despeses extres que comporten.
NO s’entregarà cap lot que no hagi estat del tot abonat abans del 12 de setembre
He de venir a buscar els llibres?
No, els nens i nenes trobaran tot el material a la seva aula el primer dia de curs.
I si tinc algun dubte?
Truca’ns (93 890 43 63) o escriu-nos (ampa@ampabalta.cat)
juliol 11, 2018 at 2:39 pm
[…] Les famílies que encara no hagueu fet la reserva o el pagament podeu entrar a la plataforma digital i fer-ho des de casa mateix. Us ho expliquem pas a pas en aquest article. […]
juliol 20, 2018 at 2:42 pm
Vull fer la comanda de llibres i al ficar la clau “balta1819” no em deixa accedir. Que puc fer?