Menús especials

Si algun alumne presenta al·lèrgies o algun tipus d’intolerància, caldrà adjuntar el corresponent certificat mèdic, que ha de renovar-se a l’inici de cada curs. Sense aquest certificat mèdic, el menú servit serà el que correspongui al menú astringent del dia. Aquesta informació cal lliurar-la en un sobre tancat al despatx de l’AFA o a través de la Bústia del mejador.

Si un comensal ho necessita, pot sol·licitar el mateix dia, a primera hora del matí, un menú de dieta per malaltia. Aquesta demanda haurà de ser per escrit pel pare/mare/tutor legal de l’alumne per telèfon, whatsapp o telegram al 605 20 30 62, sempre abans de les 10h del matí.

En cas que s’hagi d’administrar algun medicament en l’horari de servei de menjador a l’alumne, cal portar un informe mèdic o bé la recepta indicada pel metge. No s’administrarà cap medicament, si no és amb la corresponent certificació mèdica.

Si voleu comentar qualsevol tema relacionat amb el servei de menjador, podeu parlar amb l’Anna Guim, psicòloga, o amb l’Ernesto Ginebra, coordinador del menjador. L’horari d’atenció a les famílies és de 9 a 12h, sempre amb cita prèvia.

Contacteu amb l’AFA per fer la sol·licitud i us atendrem el més aviat possible.